ДЖЕРЕЛА І ПРИХОВАНІ МОТИВИ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ ОНТОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.22240/sent27.02.046Ключові слова:
Fundamental Ontology, Heidegger, Primal Experience, Authentic Life, Authentic Interpretation, Authentic Tradition.Анотація
У статті досліджуються теоретичні джерела і приховані мотиви фундамен-тальної онтології Мартина Гайдеґера. Базовими текстами для аналізу обира-ються Гайдеґерові лекції початку 20-х років: «Вступ до феноменології релігії» та «Авґустин і неоплатонізм». Автор показує, що такі поняття Гайдеґерової філо-софії, як «первинний досвід», «автентичне буття», «справжнє життя», «авте-нтична інтерпретація» і «автентична традиція», не можуть бути прояснені й обґрунтовані у рамцях проекту фундаментальної онтології і є внутрішньо супе-речливими. У статті обґрунтовується теза, що фундаментальна онтологія спи-рається на засновки, що є недостатньо проясненими і тому сам проект містить у собі апорії, які неможливо розв'язати. СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ Богачов А. Досвід і сенс. – К.: Дух і літера, 2011. – 336 с. Браун Р. Введение в Новый Завет. Том II. – М.: ББИ, 2007. – 571 с. Гадамер Г.-Г. Пути Хайдеггера: исследования позднего творчества. – Минск: Пропилеи, 2007. – 239 с. Дахній А. Два джерела екзистенціального мислення Мартина Гайдеґера. // Sententiae: Наукові праці Спілки дослідників модерної філософії. – XXІI – 2010. – № 1. – С. 63–74. Дахній А. Проект герменевтичної феноменології Мартина Гайдеґера в контексті еволюції його мислення. // Sententiae... – XXVI. – 2012. – № 1. – С. 69–81. Дахній А. Фактично-історичний вимір досвіду у філософії раннього Гайдеґера // Філософсь-ка думка. – 2011. – № 5. – С. 76–88. Деррида Ж. Позиции. – Киев: Дух и литера, 1996. – 192 с. Пелікан Я. Виправдання традиції. – К.: Дух і літера, 2010. – 128 с. Grondin J. Die Wiedererweckung der Seinsfrage auf dem Weg einer phänomenologisch-hermeneutischen Destruktion. // Heidegger M. Sein und Zeit / Hrsg. Th. Rentsch. – Berlin: Akademie Verlag, 2001. – S. 1–27. Heidegger M. Phänomenologie des religiösen Lebens // Heidegger M. Gesamtausgabe, Bd. 60 / Hrsg. Cl. Strube. – Frankfurt am Main: Vittorio Klostermann, 1995. – 351 S. Heidegger M. Sein und Zeit. – Tübingen: Max Niemeyer, 2006. – 445 S. Kisiel T. The Genesis of Heidegger’s «Being and Time». – Berkeley & Los Angeles: University of California Press, 1993. – 608 p. Pöggeler O., Hogemann F. Martin Heidegger: Sein und Zeit. // Grundprobleme der großen Philosophen. Philosophie der Gegenwart V. – Göttingen: Vandenhoeck und Ruprecht, 1992. – S. 48–86.Посилання
Bogachov, A. (2011). Experience and meaning. [In Ukrainian]. Kyiv: Duh i Litera.
Brown, R. (2007). Introduction to the New Testament (Vol. 2). [In Russian]. Moscow: BBI.
Dahniy A. (2012). Martin Haydeger's Hermeneutic Phenomenology in the Context of the Evolution of His Thinking. [In Ukrainian]. Sententiae, XXVI (1), 69-81. https://doi.org/10.22240/sent26.01.069
Dakhniy A. (2010). Two sources of Martin Heidegger's existential thinking. [In Ukrainian]. Sententiae, XXII (1), 63-74. https://doi.org/10.22240/sent22.01.063
Dakhniy A. (2011). The fact-historical dimension of experience in the early philosophy of Heidegger. [In Ukrainian]. Philosophical Thought, 5, 76-88.
Derrida, J. (1996). Positions. [In Russian]. Kiev: Duh i Litera.
Gadamer, G.-G. (2007). Heidegger's Way: Studies of Late Works. [In Russian]. Minsk: Propylaea.
Grondin, J. (2001). Die Wiedererweckung der Seinsfrage auf dem Weg einer phänomenologisch-hermeneutischen Destruktion. In M. Heidegger, Sein und Zeit (SS. 1-27). Berlin: Akademie Verlag.
Heidegger, M. (1995). Phänomenologie des religiösen Lebens. In M. Heidegger, Gesamtausgabe (Bd. 60). Frankfurt am Main: Klostermann.
Heidegger, M. (2006). Sein und Zeit. Tübingen: Niemeyer.
Kisiel, T. (1993). The Genesis of Heidegger's "Being and Time". Berkeley, & Los Angeles: University of California Press.
Pelikan, Y. (2010). Justify the tradition. [In Ukrainian]. Kyiv: Duh i Litera.
Pöggeler, O., & Hogemann, F. (1992). Martin Heidegger: Sein und Zeit. In J. Speck (Hrsg.), Grundprobleme der großen Philosophen. Philosophie der Gegenwart V (SS. 48-86). Göttingen: Vandenhoeck und Ruprecht.
Brown, R. (2007). Introduction to the New Testament (Vol. 2). [In Russian]. Moscow: BBI.
Dahniy A. (2012). Martin Haydeger's Hermeneutic Phenomenology in the Context of the Evolution of His Thinking. [In Ukrainian]. Sententiae, XXVI (1), 69-81. https://doi.org/10.22240/sent26.01.069
Dakhniy A. (2010). Two sources of Martin Heidegger's existential thinking. [In Ukrainian]. Sententiae, XXII (1), 63-74. https://doi.org/10.22240/sent22.01.063
Dakhniy A. (2011). The fact-historical dimension of experience in the early philosophy of Heidegger. [In Ukrainian]. Philosophical Thought, 5, 76-88.
Derrida, J. (1996). Positions. [In Russian]. Kiev: Duh i Litera.
Gadamer, G.-G. (2007). Heidegger's Way: Studies of Late Works. [In Russian]. Minsk: Propylaea.
Grondin, J. (2001). Die Wiedererweckung der Seinsfrage auf dem Weg einer phänomenologisch-hermeneutischen Destruktion. In M. Heidegger, Sein und Zeit (SS. 1-27). Berlin: Akademie Verlag.
Heidegger, M. (1995). Phänomenologie des religiösen Lebens. In M. Heidegger, Gesamtausgabe (Bd. 60). Frankfurt am Main: Klostermann.
Heidegger, M. (2006). Sein und Zeit. Tübingen: Niemeyer.
Kisiel, T. (1993). The Genesis of Heidegger's "Being and Time". Berkeley, & Los Angeles: University of California Press.
Pelikan, Y. (2010). Justify the tradition. [In Ukrainian]. Kyiv: Duh i Litera.
Pöggeler, O., & Hogemann, F. (1992). Martin Heidegger: Sein und Zeit. In J. Speck (Hrsg.), Grundprobleme der großen Philosophen. Philosophie der Gegenwart V (SS. 48-86). Göttingen: Vandenhoeck und Ruprecht.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень PDF: 368
Переглядів анотації: 442
Опубліковано
2012-12-16
Як цитувати
Baumeister, A. (2012). ДЖЕРЕЛА І ПРИХОВАНІ МОТИВИ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ ОНТОЛОГІЇ. Sententiae, 27(2), 46–59. https://doi.org/10.22240/sent27.02.046
Номер
Розділ
СТАТТІ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подання, бо це може привести до продуктивних обмінів, а також скорішого і ширшого цитування опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).