Підхід спроможностей і його історико-філософське коріння. Chiappero-Martinetti, E., Osmani, S., & Qizilbash, M. (Eds.). (2020). The Cambridge Handbook of the Capability Approach. Cambridge: Cambridge University Press.
DOI:
https://doi.org/10.31649/sent41.02.155Ключові слова:
західна традиція, східна традиція, Аристотель, Гуґо Ґроцій, Імануель Кант, Рабіндранат Тагор, Марта Нусбаум, людська гідність, вразливість людиниАнотація
Огляд книги Chiappero-Martinetti, E., Osmani, S., & Qizilbash, M. (Eds.). (2020). The Cambridge Handbook of the Capability Approach. Cambridge: Cambridge University Press.
Посилання
Chiappero-Martinetti, E., Osmani, S., & Qizilbash, M. (Eds.). (2020). The Cambridge Handbook of the Capability Approach. Cambridge: Cambridge University Press. https://doi.org/10.1017/9781316335741
Khoma, V. (2022). On the way to expansive political liberalism: Martha Nussbaum’s capability approach as a reinterpretation of the ides if young John Rawls. [In Ukrainian]. Filosofska Dumka, (1), 68-83. https://doi.org/10.15407/fd2022.01.068
Khoma, V. (2021). The History of Philosophy and the Practical Philosophy in Martha Nussbaum’s New Book. Nussbaum, M. (2019). The Cosmopolitan Tradition: A Noble But Flawed Ideal. [In Ukrainian]. Cambridge, MA.: Harvard University Press. Sententiae, 40(3), 129-133. https://doi.org/10.31649/sent40.03.129
Nichols, R. (2006). Why is the history of philosophy worth our study? Metaphilosophy, 37(1), 34-52. https://doi.org/10.1111/j.1467-9973.2006.00411.x
Nussbaum, M. (2019). The Cosmopolitan Tradition: A Noble But Flawed Ideal. Cambridge, MA.: Harvard University Press. https://doi.org/10.4159/9780674242975
Nussbaum, M. (2020). The Capabilities Approach and the History of Philosophy. In E. Chiappero-Martinetti, S. Osmani & M. Qizilbash (Eds.), The Cambridge Handbook of the Capability Approach (pp. 13-39). Cambridge: Cambridge University Press. https://doi.org/10.1017/9781316335741.003
Nussbaum, M., & Oksenberg Rorty, A. (Eds.), (1995). Essays on Aristotle's De Anima. Oxford: Oxford University Press https://doi.org/10.1093/019823600X.001.0001
Scriven, M. (1977). Increasing Philosophy Enrollments and Appointments through Better Philosophy Teaching. Proceedings and Addresses of the American Philosophical Association, 50(3), 232-234. https://doi.org/10.2307/3129978
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень PDF: 220
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подання, бо це може привести до продуктивних обмінів, а також скорішого і ширшого цитування опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).